Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Jeśli z jakichś przyczyn chcesz złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PANELOVE Anna Bojczewska
ul. gen. Fieldorfa-Nila
10/98
31-209 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

PANELOVE Anna Bojczewska
ul. gen. Fieldorfa-Nila
10/98
31-209 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Poniżej znajdziesz linki do ww. formularzy oraz szerszą informację o prawie do odstąpienia od umowy:

Formularz reklamacji i zwrotu

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy 

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl