
Składanie reklamacji
Jeśli z jakichś przyczyn chcesz zwrócić zakupiony produkt lub złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PANELOVE Anna Bojczewska
ul. Mikołaja Reja
12/50
31-216 Kraków
WAŻNE: Prosimy, abyś przemyślał swój zakup. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru nie przysługuje Ci, jeśli zamówiłeś panele pod wymiar, według Twoich indywidualnych preferencji.
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PANELOVE Anna Bojczewska
ul. Mikołaja Reja
12/50
31-216 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Poniżej znajdziesz linki do ww. formularzy oraz szerszą informację o prawie do odstąpienia od umowy: